Helg och sjuka barn.


Kommentarer
Postat av: nenny

Ååååh kroppkakor!!!! Och vad stor han är, den där Sixten! Och när jag flyttar till Gotland, blir det strandfotopromenader då?

Svar: Att det blir!
busamedemla.blogg.se

2015-03-25 @ 20:50:13
Postat av: Lillasyster

❤️❤️❤️ Jag älskar er!! (Tack för bilden då 😒)

Svar: ❤️❤️❤️❤️
busamedemla.blogg.se

2015-03-26 @ 09:55:26
Postat av: å

Det var jättemysigt att ha er på besök❤ Och om sixten vill rida så ställer min häst mer än gärna upp, han älskar barn (tror han tycker mer om barn än han tycker om sin matte^^)och är en perfekt barntaxi: lugn, snäll, tålig och ganska lat ^^

Svar: Och STOR.. Haha.. Jag ska jobba på Sixten ett tag så får vi se. Kan han ha cykelhjälm då eller finns det någon gammal barnhjälm hos er han kan låna?
busamedemla.blogg.se

2015-03-27 @ 21:27:19
Postat av: å

Ja, han är ganska stor men snällare än någon av alla de små hästar jag har haft ;) vi har en mindre hjälm som barn brukar kunna ha med en mössa under :)

2015-03-29 @ 20:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0