Mello baby ❤️


Kommentarer
Postat av: Lina

Det är därför jag ÄLSKAR mina Fruar som jag fick på köpet med Anders (Anders vänners fruar) och när vi flyttade ner hit tog dom emot mig öppna varma famnar. Jag fick gå med i deras underbara junta & alla dom 15 (tror jag) brudar. Alla kände jag inte ens när jag kom med. Så himla kul att veta att varje månad händer något kul som bara är för mig & dessa tjejer.
Vi är rätt olika & men vi har så kul ihop
.
Ett tips:Starta en junta vetja..
Bjud in några vänner & be dom bjuda in några vänner till.

Vi träffas 1ggr /månad om man kan. Varje månad arrangerar 2st (vi är så många, vilken månad som tillfaller vilka gör vi upp på ett "årsmöte") en dag el kväll. Aktiviteterna är olika tex vi bastar går på "så mycket Burgsvik", kollar mello, kör knytis-kväll, går på spökvandring, går på konsert, dricker glögg eller något annat.. Är ni få så kör 1 ggr i kvartalet. Gör det till en tradition. En så härlig grej att se fram emot. Tid med andra tjejer är så värdefullt & ger massa energi..

Svar: Det är härligt med vänner och gemenskap! Vi har "små-juntat" en del men det tar ofta lång tid mellan vi ses sådär i gängform vilket är synd. Vi får kanske sätta oss ner och planera så som ni gör! Roligt förslag! Tack!
busamedemla.blogg.se

2015-03-16 @ 22:35:10
URL: http://linaheltenkelt.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0