Eftersom jag alltid varit ärlig med er.


Kommentarer
Postat av: Älskling.

Vi ger väll aldrig upp. Det är bara några uppförsbackar just nu. Sen blir det bättre. Sen kommer det nya backar. Förhoppningsvis inte lika stora. Men en sak är säker, vi tar oss dit. ❤️

Svar: ❤️
busamedemla.blogg.se

2016-02-02 @ 23:20:09
Postat av: Lina

Diggar din ärlighet.. Jag är också väldigt dålig på att "hålla masken".

Inga relationer är lätta. Om dom framstå som en "dans på en blommande äng" så är det lögn, osunt eller bara några månader gammal.

Många är stökiga o komplicerade. Många härdar ut, håller masken o låtsas som inget. Dom ruttnar förr eller senare inifrån.
Inte konstigt att er relation är rostig & sliten efter allt ni går igenom. Konstigt vore det annars.
Här är det också massor av uppförsbackar. Vi har haft en låååång nu i vinter o jag tycker faktiskt ibland att det är skönt när han åker till stockholm. Nu har vi börjat närma oss krönet på kullen o har i några veckor jobbat hårt med barnens rutiner & vår attityd mot dom o varann samt att vi jobbar hårt på att ha tålamod med alla i familjen.
Ni är kloka!!

Svar: Ni är kloka! Fantastiskt av er att kunna ta tag i det själva och göra en förbättring. Jag hoppas verkligen att vi ska få med oss många nya verktyg och perspektiv som kan hjälpa oss. Tack vare att jag själv gick i terapi så vet jag att även om det känns hopplöst i början så kan det bli hur bra som helst, men det känns ändå hopplöst.. Sen är det ju såklart som du skriver, det finns nog inga enkla relationer. Alla prövningar gör ju en starkare om man kan ta till sig dem på rätt sätt. Så nu får vi kämpa!
busamedemla.blogg.se

2016-02-03 @ 20:41:22
URL: http://linaheltenkelt.blogspot.se
Postat av: Sara

Har kommit från bloggandets värld men hittar appen ibland på telefonen och går in och läser! Fina fina ni, som ni får kämpa på alla plan <3 Ni är så fina, så starka och ni kommer fixa det här!!!

Svar: Tack fina du! ❤️❤️❤️
busamedemla.blogg.se

2016-02-03 @ 21:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0