När cirkusen är i stan


Kommentarer
Postat av: Karin

Helt fantastisk cirkus! Vi var i måndags när den var i klinte. Lagom mycket folk! Har också varit skeptisk till cirkus iom djuren, men de här djuren märks verkligen att de är lyckliga! Hundarna som skuttar omkring och hästen. Dock kunde jag inte låta bli att hålla för ögonen under knivkastningen 😱 Kan bli galen på föräldrar som låter sina barn springa omkring nere på golvet. Respektlöst mot besökare och framförallt mot artisterna!

Svar: Under knivkastningen gav jag ifrån mig små tjut av obehag. Det var verkligen läskigt men samtidigt en häftig upplevelse! Sixten ballade ur på slutet men det löste vi genom att ha honom i knät. Annars "ramlade" han av sin bänk nämligen. ;D hade han börjat störa så hade jag gått ut med honom. 👍🏼
busamedemla.blogg.se

2016-07-06 @ 22:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0